Pozor, odpri v novem oknu. PDFNatisni

Upravljanje odnosov s kupci - QAD CRM

CRM_01
CRM

Upravljanje odnosov s kupci (QAD Customer Relationship Management) omogoča povečevanje novih poslovnih priložnosti, povečanje produktivnost prodajalcev  preko komuniciranja in planiranih ciljev ter izboljšanje servisiranja kupcev.

Orodje  s pomočjo avtomatiziranja vsakodnevnih procesov skrajša prodajne in marketinške cikle ter omogoča »360-stopinjski« pogled na vašega kupca.

Uporaba modula CRM omogoča:
  • Zniževanje stroškov prodaje ter pridobivanje novih in segmentacijo obstoječih kupcev
  • Generiranje večje lojalnosti kupcev
  • Upravljanje marketinga in oddaljene prodaje
  • Povečanje učinkovitosti prodaje podobnih proizvodov (cross-sell) in dražjih proizvodov (up-sell)
  • Izboljšanje napovedovanja prodaje (forecasts)
  • Izboljšanje odzivnosti z dostopom do relevantnih in pravočasnih informacij
  • Vodenje in merjenje učinkovitosti tržnih kampanj

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of the site have already been set. To find out more about the cookies we use , see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information