Pozor, odpri v novem oknu. PDFNatisni

Zgodbe o uspehu

Izkušnje in številke potrjujejo dobre učinke prilagajanja standardu MMOG/LE po celem svetu.

Primer uspešne implementacije standarda MMOG/LE in učinke na poslovanje lahko preverite tukaj.

Kitajska vlada celo financira izvedbo seminarjev in samoocen po standardu MMOG/LE; začeli so zaradi nekaterih propadlih poslov, ki jih je povzročila neurejenost procesov v tovarnah, nadaljujejo pa zaradi uspehov, ki jih uporaba standarda prinaša.

Poglejmo nekaj primerov in pričevanj:

logo_RenaultRevoz

Renault REVOZ iz Novega Mesta, ima izredno dobro izkušnjo ob zagonu proizvodnje novega  twinga, spomladi 2007. Ena od nalog pred zagonom proizvodnje je bila skrajšanje razdalje od dobaviteljev. Uspelo jim je skrajšati povprečno razdaljo s 1.200 km na 700 km. Seveda pa je to pomenilo, da so dobili veliko novih dobaviteljev iz Češke, Slovaške, Poljske, Madžarske in Romunije. Predpogoj za nove dobavitelje je bil, da se uskladijo s standardom MMOG/LE, kar od starih dobaviteljev takrat še niso zahtevali. Rezultati primerjalne analize med starimi in novimi dobavitelji so bili zelo prepričljivi - novi so dosegali povprečno oceno dobrih 91%, stari pa le 80%! Poleg tega so tekoče dobave in s tem tekoča proizvodnja novega twinga, stekle dva meseca pred načrtovanim rokom. Za Renault je bil to najboljši dokaz, da MMOG/LE deluje. Zdaj Renault zahteva skladnost z MMOG/LE od vseh novih dobaviteljev, ne le od Revozovih; prav od vseh pa zahteva, da uporabljajo MMOG/LE kot orodje za stalno samoocenjevanje in ustvarjanje izboljšav.

 

logo_Volvo

Gerhard Paulinz, odgovoren za oskrbno verigo pri Volvo Truck Corp., pravi, da so od svojih dobaviteljev v zadnjem letu prejeli skoraj 850 samoocen po standardu MMOG/LE, preverili pa so jih 230. Ugotavlja, da dobavitelji, ki delujejo skladno s standardom, dobavljajo bolj točno in hitreje odpravljajo probleme.

 

Logo_NITATOR

Nitator, švedski dobavitelj pločevine, je znižal stroške in hkrati izboljšal točnost dobav iz 67% na 98%, ki jih zdaj dosledno dosega.

 

logo_JCC_Piston

Kitajski dobavitelj JCC Piston, Inc. je prav tako dober primer. Izdelujejo aluminijaste bate, druge odlitke, kompresorje, dizelske motorje za Ford, Daimler Chrysler, Delphi, General Motors, Mitsubishi, PSA in domače kitajske proizvajalce. Na skladnost s standardom MMOG/LE gledajo kot garancijo za dolgoročno kakovostno oskrbo svojih kupcev, kar so tudi dokazali s pridobitvijo Q1 statusa dobavitelja pri Fordu. Zelo natančno so našteli kaj so pridobili s skladnostjo s standardom MMOG/LE:

  • Pri Fordu so dosegli status Q1 in postali direkten dobavitelj
  • Zmanjšanje zalog za 50%
  • Zmanjšanje stroškov dostave kupcem
  • Izboljšanje ocene (Ford SIM rating) za kvaliteto in točnost dobav za 20%
  • Izboljšanje ocene za dobave Fordu iz povprečja 91% na 100%
  • Z implementacijo EDI-ja so eliminirali ročne intervencije
  • Pridobili so nove stranke, ker so zainteresirane delati z dobaviteljem, ki je dosegel status Q1

logo_TRW_Automotive

Multinacionalka TRW Automotive trenutno uporablja MMOG/LE, kot »benchmark« orodje za vseh 140 tovarn po svetu s ciljem izboljšanja poslovanja in globalnega zmanjšanja zalog.

 

logo_Wagon

Wagon Automotive (podružnica Wagon PLC) je imel mnogo poslovnih priložnosti. Le te pa so bile ogrožene, ker je njihova glavna stranka ugotovila neskladnost z MMOG/LE, kot garancijo za nemoteno oskrbo. Za doseganje skladnosti z MMOG/LE so uvedli integriran sistem, ki vsebuje ERP/MRP, EDI in bar kodo ter izboljšali procese v podjetju.  Andy Schoenherr, direktor operacij v Wagonu,  je povedal: »Ena od najboljših stvari pri izvedbi samoocene je bila ta, da so nam pri njej pomagali zunanji strokovnjaki. Pokazalo se je, da so notranji sodelavci preveč blagi pri ocenjevanju doseganja skladnosti s standardom, zaradi česar zunanja ocena skladnosti, ki jo je napravil naš največji kupec, ni bila pozitivna.«  


logo_Ford»Ni naključje, da ročne metode dela prinašajo več napak pri oskrbi,« je ugotovil Michael Howard, nadzornik proizvodnje dobaviteljev v Fordovi MP&L Supply Chain, ko je analiziral poslovanje podjetij, ki ne uporabljajo sistemov ERP/MRP, bar kode in komunikacije preko EDI, s podjetji, ki vse to uporabljajo. Pri dobaviteljih, ki so dosegli oceno »A« po MMOG/LE, so izmerili 15% boljše dobave. Boljša je komunikacija, manj je zastojev, zadovoljstvo kupcev je večje. Znižanja stroškov izvirajo iz zmanjšanja varnostnih zalog, boljše izrabe delovnih površin, označevanja in sledenja materialov z bar kodo ter boljšega nakladanja in označevanja in s tem boljših dostav kupcem.


logo_Odette
logo_AIAG

Odette in AIAG sta izvedli raziskavo na vzorcu 160 sistemov v Evropi, Ameriki in na Kitajskem. V vzorcu so zajeli male, srednje in velike proizvajalce; od posameznih tovarn, do globalnih sistemov z več tovarnami, ki MMOG/LE uporabljajo že vsaj eno leto.

Izboljšave, ki so jih ugotovili v njihovem poslovanju so:

  • Hitrejše doseganje skladnosti s standardom ISO TS-16949.
  • Večja konkurenčnost in sposobnost obdržati posle oziroma poslovne rezultate.
  • Večja točnost podatkov (z uporabo bar kode, integracijo EDI in ERP, pravimi procedurami dela).
  • Večja sposobnost za vitko proizvodnjo.
  • Boljša skupna ocena dobaviteljev.
  • Boljša kontrola in obvladovanje zalog.
  • Učinkovitost podjetij se stalno izboljšuje.
  • Podjetja smatrajo MMOG/LE za potovanje, ne cilj.
  • Razlike med Ameriko in Evropo so minimalne.
  • Podjetja na Kitajskem, ki uporabljajo MMOG/LE, so popolnoma primerljiva z ameriškimi in evropskimi.

 

zastava_logo_1

Zastava Tapacirnica je imela do leta 2007 status kooperanta JCI NTU (Johnson-Controls NTU, Slovenj Gradec). V želji razvoja podjetja, so si na koncu leta 2007 postavili ambiciozne strateške cilje:

 

  • Postati samostojni dobavitelj – “Full Service Supplier”
  • Doseči status A-dobavitelja
  • Dobiti nove kupce – znotraj in izven okvira JCI korporacije
  • Izboljšati poslovni rezultat
  • Doseči rast podjetja
  • Imeti zadovoljne delavce in lastnike

 

Z implementacijo najboljših poslovnih praks po zahtevah standarda MMOG/LE, so bili vsi postavljeni cilji realizirani:

  • Samostojen dobavitelj – od junija 2008
  • A-dobavitelj – de facto od 2009, formalno od junija 2010, ko je narejen audit s strani JCI
  • Podpisali so pogodbe z večimi novimi kupci
  • Poslovni rezultat je v vzponu, ekonomska kriza je pustila relativno majhne posledice
  • Podjetje stalno in stabilno raste
  • Zadovoljstvo delavcev in lastnikov se ocenjuje kot zelo dobro

 

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of the site have already been set. To find out more about the cookies we use , see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information